W Fallout 76 zapłacimy za elementy kosmetyczne, ale DLC będą dar

W Fallout 76 zapłacimy za elementy kosmetyczne, ale DLC będą darmowe i obejdzie się bez loot boxów

Fallout 76 zmieni bardzo dużo w standardowej formule Fallouta. W grze nastawionej na rozgrywkę dla wielu graczy nie spotkamy żadnego NPC-a. Dla Bethesdy nowością, chociaż nie do końca będą również mikropłatności. Od czasu kultowej już zbroi dla konia w Oblivionie studio unikało ich jak ognia. W niedawnym wywiadzie Pete Hines wyjaśnia, w jaki sposób deweloperzy zamierzają poradzić sobie z mikrotransakcjami i DLC dla Fallouta 76. Potwierdzenia doczekały się także doniesienia o braku skrzynek.

Nie ma żadnych wątpliwości, że w Fallout 76 pojawią się mikropłatności, ale według słów Hinesa mają one obejmować tylko i wyłącznie elementy kosmetyczne, które nie będą miały żadnego wpływu na parametry postaci i broni. Studio zamierza także poeksperymentować z modelem biznesowym i zyski, które osiągnie z mikrotransakcji przeznaczy na produkcję DLC, które następnie zostaną udostępnione graczy za darmo. Podczas rozmowy z Metro Hines wyjawił także, że w grze nie pojawią się popularne w ostatnim czasie łupy.

Jeśli zmartwiło Was, że postać będzie dobrze wyglądać tylko wtedy, kiedy wyłożymy kasę, mamy, a w zasadzie wiceprezes Bethesdy ma dla Was dobrą wiadomość.

„Wszystko, co sprzedajemy za prawdziwe pieniądze, możesz również kupić za walutę w grze, którą otrzymasz w ramach nagrody podczas rozgrywki. Głównym powodem, dla którego się na to zdecydowaliśmy, jest chęć udostępnienia całej zawartości popremierowej za darmo. Wydawanie realnych pieniędzy na elementy kosmetyczne jest opcjonalne i nie ma nic wspólnego z pay-to-win”.

Fallout 76 kompletnie zmieni sposób działania perków

Fallout 76 kompletnie zmieni sposób działania perków

Multiplayerowa odsłona serii Fallout wprowadzi system perków oparty na kartach, którymi będzie można dzielić się z innymi graczami i wymieniać swoje profity za każdym razem, kiedy zdobędziesz nowy poziom.

Podczas wywiadu dowiedzieliśmy się również, że Fallout 76 będzie wspierany „wiecznie”. Bethesda swoją nową produkcję traktuje bowiem jako usługę. Wsparcie będzie związane głównie z wprowadzaniem nowej zawartości. Studio nie ma jeszcze planu, co konkretnie pojawi się po premierze. Duży wpływ będzie miał na to głos społeczności skupionej wokół gry, która zacznie tworzyć się już od momentu premiery. Przypominamy, że Fallout 76 pojawi się równolegle na PS4, Xbox One oraz PC już 14 listopada 2018 roku.

fot. fallout.bethesda.net

Komentarze czytelników:

Brak komentarzy do artykułu - Twój może być pierwszy!

pomidor

* Wysyłając komentarz, potwierdzasz znajomość regulaminu portalu. Autor komentarza ponosi odpowiedzialność za jego treść, z kolei wydawca portalu zastrzega sobie możliwość moderacji treści i publikacji wyłącznie komentarzy najlepszych merytorycznie.

Kolejna część Metro nie ukaże się na PC? 4A Games uspokaja

Kolejna część Metro nie ukaże się na PC? 4A Games uspokaja

Jeśli wydawca i deweloperzy pracujący przy Metro Exodus wychodzą z założenia, że kluczową częścią marketingu jest zasada „nieważne jak mówią, byleby mówili” to najnowsza produkcja ukraińskiego 4A Games została już całkiem nieźle rozreklamowana.

Szwecja w Cywilizacji VI: Gathering Storm z Nagrodą Nobla i nast

Szwecja w Cywilizacji VI: Gathering Storm z Nagrodą Nobla i nastoletnią władczynią

Szwedzi powrócili do serii kultowych strategii 4X. Gustawa Adolfa z „piątki” zastąpiła królowa Krystyna Wazówna.

Sprawdź, czy spełniasz minimalne wymagania sprzętowe Warcraft 3

Sprawdź, czy spełniasz minimalne wymagania sprzętowe Warcraft 3 Reforged

Odświeżona wersja Warcraft 3 to nie tylko nowe, bardziej szczegółowe tekstury. Blizzard poszedł o krok, a nawet kilka kroków dalej i od nowa stworzył wszystkie modele, animacje i przerywniki filmowe.

Wyciekły daty halloweenowej, jesiennej i zimowej wyprzedaży na S

Wyciekły daty halloweenowej, jesiennej i zimowej wyprzedaży na Steam

Macie na oku grę, którą chcecie dodać do swojej biblioteczki na Steamie? Być może warto będzie wstrzymać się jeszcze przez jakiś czas z jej zakupem i poczekać na jedną z wyprzedaży.

Priest Simulator – kontrowersyjny projekt polskiego studia

Priest Simulator – kontrowersyjny projekt polskiego studia

Czy Priest Simulator odniesie sukces, bazując jedynie na temacie wywołującym silne emocje? Ostateczną odpowiedź na to pytanie poznamy dopiero pod koniec 2019 roku.

Metro Exodus będzie większe i dłuższe pod każdym względem w poró

Metro Exodus będzie większe i dłuższe pod każdym względem w porównaniu do poprzedniczek

Metro Exodus pokazuje, że da się zrobić grę FPS, która swoją długością będzie dorównywać części tytułów RPG.

21 gier będzie wspierało Ray Tracing Nvidii. Demo Tomb Raider, B

21 gier będzie wspierało Ray Tracing Nvidii. Demo Tomb Raider, Battlefield 5 i Control

Na starcie nowej generacji lub tuż po nim dynamiczne oświetlenie albo DLSS pojawi się w aż 21 produkcjach. Wśród ich nie brakuje największych hitów.

Polub nas na Facebooku'u
W celu ułatwienia korzystania z serwisu, strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies, korzystając z opcji swojej przeglądarki internetowej. Kliknij zgadzam się, aby informacja ta nie pojawiała się ponownie.
Zgadzam się