Zagraj w 24 nowe, fanowskie misje przygotowane z okazji 20. urod

Zagraj w 24 nowe, fanowskie misje przygotowane z okazji 20. urodzin pierwszego Thiefa

Dokładnie 2 grudnia Thief: The Dark Project świętował swoje 20 urodziny. Gra, która na nowo zdefiniowała gatunek gier skradankowych może pochwalić się żyjącą do dziś społecznością, która nie tylko wciąż ogrywa klasyczny tytuł, ale także tworzy do niego nową zawartość. Fani skupieni wokół portalu The Through Looking Glass opracowali 24 zupełnie nowe misje. Okazją ku temu był nie tylko okrągły jubileusz. Motywacją był również konkurs. Na najlepszy projekt można głosować do 1 marca przyszłego roku.

Wszyscy twórcy mieli dokładnie rok na przygotowanie swojej mapy. Bezwzględnym warunkiem było korzystanie z edytora poziomów zawartego w grze i wykorzystanie elementów, które można odnaleźć w oryginalnej produkcji. Wszelkie instrukcje zawarto w poście na forum The Through Looking Glass.

Na tej samej stronie, w poszczególnych wątkach, możecie przeczytać co nieco na temat każdego z konkursowych projektów i na tej podstawie wybrać mapy, które mają szansę Was zainteresować. Znajdziecie tam również pomocne wskazówki, które pozwolą ruszyć do przodu w przypadku, gdy utkniecie w (jakby się wydawało) sytuacji bez wyjścia, a o to nie trudno. Większość nowych poziomów, tak samo zresztą, jak te oryginalne, charakteryzuje się wysokim poziomem trudności.

Zapoznać się z nowymi misjami mogą posiadacze Thief: The Dark Project lub Thief: Gold zaktualizowanych do najnowszej wersji. Obie edycje są dostępne w ramach cyfrowej sprzedaży i obecnie kosztują grosze. Oryginalna kopia gry to jednak nie wszystko, co będzie potrzebne do uruchomienia fanowskich misji. Niezbędny będzie równie mod TFix (zbiorczy patch). Instrukcję, jak go zainstalować bez trudu znajdziecie w sieci.

Pamiętajcie tylko, aby wyłączyć wszelkie opcjonalne funkcje TFix, takie jak tekstury Thief 2 i unikać używania jakichkolwiek innych dodatków, modów i pakietów tekstur HD.

Życzymy udanych łowów!

Thief: The Dark Project zadebiutował 2 grudnia 1998 roku i od początku wywoływał silne emocje. Gracze przyzwyczajeni do bezpośredniej konfrontacji z wrogiem odbili się początkowo od tytułu, w którym taktyka na „Rambo” bardzo szybko kończyła się śmiercią złodzieja Garreta. W momencie swojej premiery pierwszy Thief zachwycał dźwiękiem, który umożliwiał usłyszenie, gdzie znajduje się przeciwnik. To nie wszystko. Chcąc pozostać niewykrytym, gracz musiał uważać, gdzie kieruje kroki Garreta. Na dywanie były one znacznie mniej słyszalne niż podczas szybkiego biegu po brukowanym dziedzińcu średniowiecznego zamku. Dziś pierwsza odsłona serii uznawana jest za klasykę gier komputerowych.

fot. Looking Glass Studios

Komentarze czytelników:

Brak komentarzy do artykułu - Twój może być pierwszy!

pomidor

* Wysyłając komentarz, potwierdzasz znajomość regulaminu portalu. Autor komentarza ponosi odpowiedzialność za jego treść, z kolei wydawca portalu zastrzega sobie możliwość moderacji treści i publikacji wyłącznie komentarzy najlepszych merytorycznie.

Devil May Cry 5 na PlayStation Store tańsze o 32%

Devil May Cry 5 na PlayStation Store tańsze o 32%

DMC 5 pojawiło się w Ofercie Tygodnia na PlayStation Store. Obecnie najnowszą produkcję Capcomu można kupić za 169 zł. Przypominamy, że jej wcześniejsza cena to 249 zł. Mamy tu więc do czynienia z promocją na poziomie 32%.

Gry, które w dniu swojej premiery były niegrywalne – część pierw

Gry, które w dniu swojej premiery były niegrywalne – część pierwsza

Coraz częściej gry w czasie swojej premiery to niedokończone produkty, które dopiero z czasem otrzymują aktualizacje usuwające największe bugi oraz dodające nową zawartość.

Dlaczego gry są usuwane ze Steama? Poznaj 9 najczęstszych powodó

Dlaczego gry są usuwane ze Steama? Poznaj 9 najczęstszych powodów

Wygaśnięcie praw do utworów muzycznych, treści seksualne, mgliste praktyki deweloperskie i niska jakość samej gry to główne, ale bynajmniej niejedyne powody stojące za zjawiskiem znikania gier z platformy cyfrowej Steam.

Ubisoft przekazało pieniądze na odbudowę Notre Dame i udostępnił

Ubisoft przekazało pieniądze na odbudowę Notre Dame i udostępniło Assassin’s Creed: Unity za darmo

Wszyscy zainteresowani powinni przygotować się na pobranie ponad 40GB danych.

Assassin’s Creed: Unity po latach. W końcu grywalny?

Assassin’s Creed: Unity po latach. W końcu grywalny?

Po odbiciu się od nowego pomysłu na kontynuowanie serii, z którą spędziłem setki godzin postanowiłem wrócić do Paryża w Assassin’s Creed: Unity. Czy w 2019 da się i warto w niego zagrać?

Okiem (psycho)fana Dragon Age Początek: dlaczego nie czekam na D

Okiem (psycho)fana Dragon Age Początek: dlaczego nie czekam na Dragon Age 4?

Z każdą kolejną częścią wszystko jest tu o kilka poziomów gorsze: dialogi, interfejs, sterowanie, zadania poboczne, rozwój postaci, system walki, towarzysze.

Sekiro: Shadow Die Twice osiągnął najlepsze wyniki na Steam w ty

Sekiro: Shadow Die Twice osiągnął najlepsze wyniki na Steam w tym roku

W pierwszych 24 godzinach od premiery Sekiro rozeszło się w ilości 100 tys. egzemplarzy, a kilka dni później osiągnęło rekordową ilość grających w nią osób jednocześnie.

Polub nas na Facebooku'u
W celu ułatwienia korzystania z serwisu, strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies, korzystając z opcji swojej przeglądarki internetowej. Kliknij zgadzam się, aby informacja ta nie pojawiała się ponownie.
Zgadzam się