Zagraj w 24 nowe, fanowskie misje przygotowane z okazji 20. urod

Zagraj w 24 nowe, fanowskie misje przygotowane z okazji 20. urodzin pierwszego Thiefa

Dokładnie 2 grudnia Thief: The Dark Project świętował swoje 20 urodziny. Gra, która na nowo zdefiniowała gatunek gier skradankowych może pochwalić się żyjącą do dziś społecznością, która nie tylko wciąż ogrywa klasyczny tytuł, ale także tworzy do niego nową zawartość. Fani skupieni wokół portalu The Through Looking Glass opracowali 24 zupełnie nowe misje. Okazją ku temu był nie tylko okrągły jubileusz. Motywacją był również konkurs. Na najlepszy projekt można głosować do 1 marca przyszłego roku.

Wszyscy twórcy mieli dokładnie rok na przygotowanie swojej mapy. Bezwzględnym warunkiem było korzystanie z edytora poziomów zawartego w grze i wykorzystanie elementów, które można odnaleźć w oryginalnej produkcji. Wszelkie instrukcje zawarto w poście na forum The Through Looking Glass.

Na tej samej stronie, w poszczególnych wątkach, możecie przeczytać co nieco na temat każdego z konkursowych projektów i na tej podstawie wybrać mapy, które mają szansę Was zainteresować. Znajdziecie tam również pomocne wskazówki, które pozwolą ruszyć do przodu w przypadku, gdy utkniecie w (jakby się wydawało) sytuacji bez wyjścia, a o to nie trudno. Większość nowych poziomów, tak samo zresztą, jak te oryginalne, charakteryzuje się wysokim poziomem trudności.

Zapoznać się z nowymi misjami mogą posiadacze Thief: The Dark Project lub Thief: Gold zaktualizowanych do najnowszej wersji. Obie edycje są dostępne w ramach cyfrowej sprzedaży i obecnie kosztują grosze. Oryginalna kopia gry to jednak nie wszystko, co będzie potrzebne do uruchomienia fanowskich misji. Niezbędny będzie równie mod TFix (zbiorczy patch). Instrukcję, jak go zainstalować bez trudu znajdziecie w sieci.

Pamiętajcie tylko, aby wyłączyć wszelkie opcjonalne funkcje TFix, takie jak tekstury Thief 2 i unikać używania jakichkolwiek innych dodatków, modów i pakietów tekstur HD.

Życzymy udanych łowów!

Thief: The Dark Project zadebiutował 2 grudnia 1998 roku i od początku wywoływał silne emocje. Gracze przyzwyczajeni do bezpośredniej konfrontacji z wrogiem odbili się początkowo od tytułu, w którym taktyka na „Rambo” bardzo szybko kończyła się śmiercią złodzieja Garreta. W momencie swojej premiery pierwszy Thief zachwycał dźwiękiem, który umożliwiał usłyszenie, gdzie znajduje się przeciwnik. To nie wszystko. Chcąc pozostać niewykrytym, gracz musiał uważać, gdzie kieruje kroki Garreta. Na dywanie były one znacznie mniej słyszalne niż podczas szybkiego biegu po brukowanym dziedzińcu średniowiecznego zamku. Dziś pierwsza odsłona serii uznawana jest za klasykę gier komputerowych.

fot. Looking Glass Studios

Komentarze czytelników:

Brak komentarzy do artykułu - Twój może być pierwszy!

pomidor

* Wysyłając komentarz, potwierdzasz znajomość regulaminu portalu. Autor komentarza ponosi odpowiedzialność za jego treść, z kolei wydawca portalu zastrzega sobie możliwość moderacji treści i publikacji wyłącznie komentarzy najlepszych merytorycznie.

Tylko nieco ponad ¼ graczy ukończyła demo Resident Evil 2 Remake

Tylko nieco ponad ¼ graczy ukończyła demo Resident Evil 2 Remake

Demo Resident Evil 2 Remake jest dostępne do pobrania tylko do 31 stycznia. Zniknie więc ono z sieci kilka dni po premierze pełnej wersji.

Aktualizacja 5.1 do Monster Hunter World wprowadza wsparcie dla

Aktualizacja 5.1 do Monster Hunter World wprowadza wsparcie dla monitorów 21:9

Istnieje spora szansa, że gracze, którzy do tej pory nie zakupili gry ze względu na brak wsparcia dla ultrapanoramicznych ekranów, zrobią to po premierze dzisiejszej łatki.

Najwyżej oceniana gra na platformie Steam w 2018 roku

Najwyżej oceniana gra na platformie Steam w 2018 roku

Jeśli do tej pory nie graliście lub nawet nie słyszeliście o najlepiej ocenianej produkcji w ubiegłym roku, warto wiedzieć o niej kilka podstawowych faktów.

Moder odtwarza świat World of Warcraft na silniku Skyrima

Moder odtwarza świat World of Warcraft na silniku Skyrima

Zarówno Skyrim, jak i World of Warcraft należą do jednych z najbardziej ukochanych RPG-ów w historii współczesnych gier. Prędzej czy później ktoś musiał więc wpaść na pomysł połączenia obu tytułów.

Najlepszy rok w historii gamingu

Najlepszy rok w historii gamingu

Krytycy i osoby, które zajmują się historią gamingu są bardzo zgodni i niemal jednym głosem mówią o roku 1998, jako o tym, który był najlepszym, największym i najbardziej wpływowym, jeśli chodzi o rozwój jednego z największych mediów, jakie istnieją we współczesnym świecie.

Diablo Immortal: Blizzard spodziewał się fali krytyki, ale „nie

Diablo Immortal: Blizzard spodziewał się fali krytyki, ale „nie w aż takim stopniu”

Z czego wynika złość graczy? Spodziewali się oni, że usłyszą o czymś naprawdę wielkim. Spekulacje dotyczyły głównie kolejnego dodatku do Diablo III lub zapowiedzi Diablo IV.

Intel i Nvidia, co z wami? Zmanipulowane testy, kłamstwo na poka

Intel i Nvidia, co z wami? Zmanipulowane testy, kłamstwo na pokazie, dostępność i ceny

Problemy, które ma Intel i Nvidia powinny być bezwzględnie wykorzystane przez „czerwonych”. Czy tak się stanie?

Polub nas na Facebooku'u
W celu ułatwienia korzystania z serwisu, strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies, korzystając z opcji swojej przeglądarki internetowej. Kliknij zgadzam się, aby informacja ta nie pojawiała się ponownie.
Zgadzam się