Każdy quest w Cyberpunku 2077 będzie stworzony ręcznie

Każdy quest w Cyberpunku 2077 będzie stworzony ręcznie

Osoba odpowiedzialna za zadania w grze Cyberpunk 2077 zapewnia, że w produkcji nie spotkamy się z proceduralnie generowanymi questami. Tytuł będzie się pod tym kątem różnić od innych RPG-ów z dużym, otwartym światem takich jak Skyrim i Fallout 4. Innymi przykładami gier, w których pojawiają się tego typu eventy są Diablo i The Division. Dlaczego zrezygnowano z nich w nadchodzącej produkcji CD Projekt Red?

Na pytanie odpowiada sam koordynator odpowiadający w studiu za design zadań. Philipp Weber zapewnia, że każdy quest w Cyberpunk 2077 będzie od początku do końca zaprojektowany i wdrożony ręcznie. „Jakość jest dla nas znacznie ważniejsza niż ilość. Nie moglibyśmy dostarczyć odpowiedniego poziomu jakościowego questów posługując się modułami, które wystarczy zmontować na różne sposoby, aby stworzyć losowe zadania. W CD Projekt Red chcemy, aby gracze zawsze mieli zajęci, ale pragniemy dać im do wykonania coś, co jest warte ich czasu” – przedstawia podstawowe założenia dewelopera.

Pracownik studia jednocześnie zapewnił, że pomimo tego, iż wszystkie zadania zostaną w grze stworzone ręcznie, Cyberpunk 2077 nadal będzie dużą produkcją. „Od początku planowania wiedzieliśmy, że chcemy stworzyć dużą grę RPG z otwartym światem. W związku z tym zadań, pomimo tego, że są ręcznie projektowane od A do Z, nie zabraknie i gracze będą mogli spędzić w grze wiele godzin na ich wykonywaniu” – uspokaja Weber.

Podczas wywiadu, w ramach którego Weber odpowiadał na pytania postawione przez użytkowników forum CD Projekt Red, poznaliśmy kilka innych wartych wspomnienia ciekawostek. Dowiedzieliśmy się, że zadania poboczne będą zróżnicowane pod względem długości i niektóre z nich będą bardziej rozbudowane niż misje fabularne. Osoby grające wcześniej we Wiedźmina 3 doskonale wiedzą, o czym mowa. To zresztą nie koniec nawiązań do drugiej, wielkiej marki studia. W Cyberpunk 2077 pojawią się również misje zwane Street Stories (Uliczne Historie w polskiej wersji językowej?). Weber widzi w nich sporo podobieństw do zleceń łowieckich na potwory, które otrzymywał Geralt w trzeciej odsłonie Wiedźmina.

Cyberpunk 2077 na E3: data premiery, kolekcjonerka, cena i nowy

Cyberpunk 2077 na E3: data premiery, kolekcjonerka, cena i nowy trailer

Cyberpunk 2077 miał swoją prezentację na E3 2019. Wśród nowych informacji znalazły się data premiery, zawartość edycji pudełkowych, cena zamówień przedpremierowych i skład kolekcjonerki. Pokazano także kolejny trailer.

„Są to misje, które V dostaje od naprawiaczy, takich jak Dexter DeShawn. Wykonywanie tego typu zadań przyczynia się do zwiększenia wiarygodności V na ulicy, co przekłada się na coraz lepszą reputację bohatera” – tłumaczy Weber. „Zadania te są bardzo zróżnicowane. Wpływa na to także przyjęcie przez graczy różnych stylów prowadzenia rozgrywki. Często istnieje wiele kreatywnych sposobów na spełnienie wymaganych celów” – dodaje.

„Street Stories są projektowane i wdrażane przez wewnętrzny zespół Open World Team. Jako projektant questów nie mogę doczekać się, aby samemu zapoznać się z tymi misjami, ponieważ nie znam ich tak dobrze, jak innych zadań w grze. Moje doświadczenie będzie więc zbliżone do tego, które będzie miał gracz po raz pierwszy wykonując tego typu questy” – ekscytuje się Weber.

fot. cyberpunk.net

Komentarze czytelników:

Brak komentarzy do artykułu - Twój może być pierwszy!

pomidor

* Wysyłając komentarz, potwierdzasz znajomość regulaminu portalu. Autor komentarza ponosi odpowiedzialność za jego treść, z kolei wydawca portalu zastrzega sobie możliwość moderacji treści i publikacji wyłącznie komentarzy najlepszych merytorycznie.

Zapowiedzi BlizzCon 2019? – Diablo 4, remaster Diablo 2, Overwat

Zapowiedzi BlizzCon 2019? – Diablo 4, remaster Diablo 2, Overwatch 2

Na BlizzConie 2019 na pewno pojawią się zapowiedzi Diablo 4 i remastera Diablo 2 - takie plotki krążyły już od jakiegoś czasu. Teraz poznaliśmy dowody, które je potwierdzają.

Premiera Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 została przesuni

Premiera Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 została przesunięta

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 nie pojawi się w początkowo zapowiedzianym terminie. Co gorsze nowa data premiery w dalszym ciągu pozostaje nieznana.

Red Dead Redemption 2 PC – wymagania sprzętowe, ceny preorderów

Red Dead Redemption 2 PC – wymagania sprzętowe, ceny preorderów

Rockstar przedstawił minimalne i zalecane wymagania sprzętowe Red Dead Redemption 2 PC. Oprócz tego poznaliśmy zawartość edycji przedpremierowych dostępnych na Rockstar Games Launcher i ich ceny.

Red Dead Redemption 2 PC – premiera już 5 listopada

Red Dead Redemption 2 PC – premiera już 5 listopada

Wielki hit Rockstara Red Dead Redemption 2 zawita na PC. Studio potwierdziło wcześniej krążące plotki i podało datę premiery. W RDR 2 zagramy na komputerach już 5 listopada.

Kolejne trzy gry trafią do usługi Xbox Game Pass dla komputerów

Kolejne trzy gry trafią do usługi Xbox Game Pass dla komputerów PC

Biblioteka pecetowych gier Xbox Game Pass rozrasta się z każdym miesiącem. Po Gears 5 przyszedł czas na nieco starsze, ale dobrze oceniane produkcje. Mowa o DiRT Rally 2.0, Cities: Skylines i Saints Row 4: Re-Elected.

Dzisiaj w nocy wystartuje World of Warcraft Classic

Dzisiaj w nocy wystartuje World of Warcraft Classic

World of Warcraft Classic, w którym będziemy mieli okazję powrócić do czasów oryginalnego WoW-a, startuje już dzisiejszej nocy. Blizzard spodziewa się długich kolejek graczy.

Ghostrunner to cyberpunkowa mieszanka Dishonored i Mirror’s Edge

Ghostrunner to cyberpunkowa mieszanka Dishonored i Mirror’s Edge

Ghostrunner to kolejna polska gra osadzona w cyberpunkowym świecie. Na pierwszym trailerze widzimy, że twórcy stawiają na parkour i brutalność. W serwisie Steam jest już dostępna karta produkcji.

Polub nas na Facebooku'u
W celu ułatwienia korzystania z serwisu, strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies, korzystając z opcji swojej przeglądarki internetowej. Kliknij zgadzam się, aby informacja ta nie pojawiała się ponownie.
Zgadzam się