Każdy quest w Cyberpunku 2077 będzie stworzony ręcznie

Każdy quest w Cyberpunku 2077 będzie stworzony ręcznie

Osoba odpowiedzialna za zadania w grze Cyberpunk 2077 zapewnia, że w produkcji nie spotkamy się z proceduralnie generowanymi questami. Tytuł będzie się pod tym kątem różnić od innych RPG-ów z dużym, otwartym światem takich jak Skyrim i Fallout 4. Innymi przykładami gier, w których pojawiają się tego typu eventy są Diablo i The Division. Dlaczego zrezygnowano z nich w nadchodzącej produkcji CD Projekt Red?

Na pytanie odpowiada sam koordynator odpowiadający w studiu za design zadań. Philipp Weber zapewnia, że każdy quest w Cyberpunk 2077 będzie od początku do końca zaprojektowany i wdrożony ręcznie. „Jakość jest dla nas znacznie ważniejsza niż ilość. Nie moglibyśmy dostarczyć odpowiedniego poziomu jakościowego questów posługując się modułami, które wystarczy zmontować na różne sposoby, aby stworzyć losowe zadania. W CD Projekt Red chcemy, aby gracze zawsze mieli zajęci, ale pragniemy dać im do wykonania coś, co jest warte ich czasu” – przedstawia podstawowe założenia dewelopera.

Pracownik studia jednocześnie zapewnił, że pomimo tego, iż wszystkie zadania zostaną w grze stworzone ręcznie, Cyberpunk 2077 nadal będzie dużą produkcją. „Od początku planowania wiedzieliśmy, że chcemy stworzyć dużą grę RPG z otwartym światem. W związku z tym zadań, pomimo tego, że są ręcznie projektowane od A do Z, nie zabraknie i gracze będą mogli spędzić w grze wiele godzin na ich wykonywaniu” – uspokaja Weber.

Podczas wywiadu, w ramach którego Weber odpowiadał na pytania postawione przez użytkowników forum CD Projekt Red, poznaliśmy kilka innych wartych wspomnienia ciekawostek. Dowiedzieliśmy się, że zadania poboczne będą zróżnicowane pod względem długości i niektóre z nich będą bardziej rozbudowane niż misje fabularne. Osoby grające wcześniej we Wiedźmina 3 doskonale wiedzą, o czym mowa. To zresztą nie koniec nawiązań do drugiej, wielkiej marki studia. W Cyberpunk 2077 pojawią się również misje zwane Street Stories (Uliczne Historie w polskiej wersji językowej?). Weber widzi w nich sporo podobieństw do zleceń łowieckich na potwory, które otrzymywał Geralt w trzeciej odsłonie Wiedźmina.

Cyberpunk 2077 na E3: data premiery, kolekcjonerka, cena i nowy

Cyberpunk 2077 na E3: data premiery, kolekcjonerka, cena i nowy trailer

Cyberpunk 2077 miał swoją prezentację na E3 2019. Wśród nowych informacji znalazły się data premiery, zawartość edycji pudełkowych, cena zamówień przedpremierowych i skład kolekcjonerki. Pokazano także kolejny trailer.

„Są to misje, które V dostaje od naprawiaczy, takich jak Dexter DeShawn. Wykonywanie tego typu zadań przyczynia się do zwiększenia wiarygodności V na ulicy, co przekłada się na coraz lepszą reputację bohatera” – tłumaczy Weber. „Zadania te są bardzo zróżnicowane. Wpływa na to także przyjęcie przez graczy różnych stylów prowadzenia rozgrywki. Często istnieje wiele kreatywnych sposobów na spełnienie wymaganych celów” – dodaje.

„Street Stories są projektowane i wdrażane przez wewnętrzny zespół Open World Team. Jako projektant questów nie mogę doczekać się, aby samemu zapoznać się z tymi misjami, ponieważ nie znam ich tak dobrze, jak innych zadań w grze. Moje doświadczenie będzie więc zbliżone do tego, które będzie miał gracz po raz pierwszy wykonując tego typu questy” – ekscytuje się Weber.

fot. cyberpunk.net

Komentarze czytelników:

Brak komentarzy do artykułu - Twój może być pierwszy!

pomidor

* Wysyłając komentarz, potwierdzasz znajomość regulaminu portalu. Autor komentarza ponosi odpowiedzialność za jego treść, z kolei wydawca portalu zastrzega sobie możliwość moderacji treści i publikacji wyłącznie komentarzy najlepszych merytorycznie.

„A gdyby tak rzucić to wszystko…” – Odludzie, czyli survival w B

„A gdyby tak rzucić to wszystko…” – Odludzie, czyli survival w Bieszczadach

Poznajcie Odludzie, grę polskiego studia VeCube rozgrywającą się w Bieszczadach. Niedawno pojawił się pierwszy zwiastun tego ambitnego survivalu. Kiedy premiera na komputerach i konsolach?

Pierwsze informacje o Diablo 4 i dwie godziny gameplayu

Pierwsze informacje o Diablo 4 i dwie godziny gameplayu

Diablo 4 w końcu doczekało się oficjalnej zapowiedzi. Na BlizzConie 2019 ujawniono wiele informacji na temat gry i udostępniono wersję demo możliwą do ogrania wszystkimi trzema klasami postaci, jakie znajdą się w wersji premierowej.

Na nowego Battlefielda przyjdzie nam poczekać co najmniej do 202

Na nowego Battlefielda przyjdzie nam poczekać co najmniej do 2021 roku

Czekacie na nowego Battlefielda? Jeśli tak to nie mamy dobrych wieści. Kolejna odsłona pierwszoosobowej strzelanki pojawi się nie szybciej niż w 2021 roku. Są to oficjalne doniesienia.

Można się już zapisywać na beta testy Legends of Runeterra: The

Można się już zapisywać na beta testy Legends of Runeterra: The League of Legends Card Game

Każdy chętny do ogrania bety karcianki Legends of Runeterra: The League of Legends Card Game może już zgłaszać swoją kandydaturę. Testy ruszają 14 listopada i potrwają 5 dni.

Zapowiedzi BlizzCon 2019? – Diablo 4, remaster Diablo 2, Overwat

Zapowiedzi BlizzCon 2019? – Diablo 4, remaster Diablo 2, Overwatch 2

Na BlizzConie 2019 na pewno pojawią się zapowiedzi Diablo 4 i remastera Diablo 2 - takie plotki krążyły już od jakiegoś czasu. Teraz poznaliśmy dowody, które je potwierdzają.

Premiera Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 została przesuni

Premiera Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 została przesunięta

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 nie pojawi się w początkowo zapowiedzianym terminie. Co gorsze nowa data premiery w dalszym ciągu pozostaje nieznana.

Red Dead Redemption 2 PC – premiera już 5 listopada

Red Dead Redemption 2 PC – premiera już 5 listopada

Wielki hit Rockstara Red Dead Redemption 2 zawita na PC. Studio potwierdziło wcześniej krążące plotki i podało datę premiery. W RDR 2 zagramy na komputerach już 5 listopada.

Polub nas na Facebooku'u
W celu ułatwienia korzystania z serwisu, strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies, korzystając z opcji swojej przeglądarki internetowej. Kliknij zgadzam się, aby informacja ta nie pojawiała się ponownie.
Zgadzam się