Trwa próba bicia rekordu w jak najdłuższym streamowaniu na Twitc

Trwa próba bicia rekordu w jak najdłuższym streamowaniu na Twitchu

Najpierw obowiązki, potem przyjemności. Wychodząc z takiego założenia, może okazać się, że na granie po szkole lub powrocie do domu po pracy zostaje nam tylko kilka godzin. W sumie to i tak niezły wynik. Pamiętajmy także o weekendzie. Wtedy możemy oddać się swojemu ulubionemu zajęciowi na dobre. Wymarzoną sytuacją w przypadku gracza jest ta, gdy to praca polega na graniu. Streamerzy z Twitcha, bo o nich myślimy, nie zawsze mają jednak proste życie. GiantWaffle podjął się bardzo trudnego i wyczerpującego zadania. 26-latek chce pobić rekord godzin transmisji w ciągu miesiąca.

Obecny najlepszy wynik wynosi 566 godzin, aby go pobić, GiantWaffle musi grać i transmitować przez 19 godzin każdego z 30 dni listopada, bo to właśnie ten miesiąc wybrał na czas trwania swojego szalonego i niebezpiecznego wyzwania. Jeśli wszystko się powiedzie, gracz osiągnie wynik 570 godzin i tym samym dokładnie o 4 godziny pokona dotychczasowego rekordzistę.

Streamer ma pełną świadomość, że taki tryb życia, nawet prowadzony tylko przez 30 dni może poważnie odbić się na jego zdrowiu. Zauważa jednocześnie, że niemal każdy wyczyn, o którym można powiedzieć „rekordowy”, wymagał sporych poświęceń i dotarcia do skraju ludzkich możliwości. O tym, że gracz poważnie podchodzi do całego przedsięwzięcia, świadczy fakt, że zawodnik trenował przez kilka miesięcy poprzedzających rozpoczęcie próby bicia najlepszego wyniku.

rekord, giantwaffle, stream, twitch

Podjęcie się tak śmiałego wyczynu już teraz przynosi realne korzyści. Liczba widzów GiantWaffle’a znacznie się zwiększyła. Wcześniej gracz skupiał wokół swoich transmisji 2 500 widzów. Obecnie liczba ta wzrosła do 7 000. Zapewne się utrzyma, a może jeszcze wzrośnie, jeśli rekord zostanie pobity. W innym przypadku zwiększone zainteresowanie może okazać się tymczasowe.

Zainteresowani powinni szukać transmisji pod tym linkiem.

W co gra streamer? Do tej pory było to m.in. Red Dead Redemption 2, Luigi’s Mansion 3, Death Stranding, Rocket League i Rainbow Six Siege. W dużej mierze GiantWaffle postawił na nowości. Szczególnie ciekawie brzmi RDR 2. Spora część pecetowych graczy może zobaczyć ten tytuł w akcji jedynie u kogoś innego. Rockstar robi co może, ale nadal nie rozwiązał wszystkich problemów uniemożliwiających uruchomienie gry na niektórych konfiguracjach.

Red Dead Redemption 2 z błędami i problemami na PC

Red Dead Redemption 2 z błędami i problemami na PC

Premiera Red Dead Redemption 2 na PC już za nami, ale gracze komputerowi nie mają zbyt wiele powodów do radości. Humory popsuły im liczne błędy i problemy techniczne. Te największe nie pozwalają rozpocząć rozgrywki.

Jeśli 570 godzin spędzonych na streamowaniu gier wydaje się niesamowitym wynikiem, o ile w ogóle zostanie on ustanowiony, to jak należy określić plan polskiego streamera znanego na platformie Twitch jako RandomBruceTV? Pół żartem, pół serio wspominał on podczas jednej z transmisji o tym, że w ciągu grudnia chciałby przesiedzieć przy komputerze 600 godzin i prowadzić z tego relacje na żywo. Biorąc pod uwagę to, że miesiąc ten ma 31 dni, oznaczałoby to 19 godzin i 21 minut transmisji każdego dnia (średnio). O tym, czy Bruce zdecyduje się podjąć wyzwania, dowiemy się już 1 grudnia. Polak jest znany z tego, że streamuje bardzo dużo i cztery 24-godzinne strumyki z rzędu to dla niego nic nadzwyczajnego.

fot. twitch.tv

Komentarze czytelników:

Brak komentarzy do artykułu - Twój może być pierwszy!

pomidor

* Wysyłając komentarz, potwierdzasz znajomość regulaminu portalu. Autor komentarza ponosi odpowiedzialność za jego treść, z kolei wydawca portalu zastrzega sobie możliwość moderacji treści i publikacji wyłącznie komentarzy najlepszych merytorycznie.

Gry, które w dniu swojej premiery były niegrywalne – część trzec

Gry, które w dniu swojej premiery były niegrywalne – część trzecia

Trzecia i ostatnia część cyklu o zabugowanych grach traktuje o 6 produkcjach, które w dniu swojej premiery pozostawiały sporo do życzenia. Są to: APB, Final Fantasy 14, Battlefield 4, Dead Island, ArchAge i EVE Online: Trinity.

Biedronka przygotowała promocje na gry na PlayStation 4 i Xbox O

Biedronka przygotowała promocje na gry na PlayStation 4 i Xbox One

Na 9 grudnia (to dzisiaj!) sieć sklepów Biedronka zaplanowała start promocyjnej oferty dla graczy posiadających konsole PlayStation 4 i/lub Xbox One. Jakie gry pojawiły się na wyprzedaży?

Plotka: Garaż w Forza Horizon 4 powiększy się o 136 nowych samoc

Plotka: Garaż w Forza Horizon 4 powiększy się o 136 nowych samochodów

Do fanów Forza Horizon 4 dotarła świetna wiadomość. Do gry ma trafić 136, a może i więcej, nowych samochodów. Ich lista została odnaleziona w plikach gry. Gorszą wieścią jest to, że informacja nie została oficjalnie potwierdzona.

Sukces PC Building Simulator. Gra trafiła do niemal 600 tys. odb

Sukces PC Building Simulator. Gra trafiła do niemal 600 tys. odbiorców

PC Building Simulator zostało zakupione już prawie 600 tys. razy. Liczba robi tym większe wrażenie, że za grą stoi niezależny deweloper, a jej premiera miała miejsce na początku bieżącego roku.

Victorious Aatrox w League of Legends doczekał się nowych skrzyd

Victorious Aatrox w League of Legends doczekał się nowych skrzydeł

Koniec sezonu w League of Legends już 19 listopada. Nagroda za wbicie Złota 4 lub wyższej ligi – skin Victorious Aatrox – jeszcze kilka dni temu budziła kontrowersje. Studio uległo jednak fali krytyki i wprowadziło zmiany w skórce.

Gry, które w dniu swojej premiery były niegrywalne – część trzec

Gry, które w dniu swojej premiery były niegrywalne – część trzecia

Trzecia i ostatnia część cyklu o zabugowanych grach traktuje o 6 produkcjach, które w dniu swojej premiery pozostawiały sporo do życzenia. Są to: APB, Final Fantasy 14, Battlefield 4, Dead Island, ArchAge i EVE Online: Trinity.

Kalibracja monitora – dlaczego producenci nie przeprowadzają jej

Kalibracja monitora – dlaczego producenci nie przeprowadzają jej sami?

Fabryczne ustawienia obrazu (kolorów) w monitorze rzadko spełniają oczekiwania użytkownika. Konieczna staje się kalibracja. Dlaczego producenci nie przeprowadzają jej na etapie produkcji?

Polub nas na Facebooku'u
W celu ułatwienia korzystania z serwisu, strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies, korzystając z opcji swojej przeglądarki internetowej. Kliknij zgadzam się, aby informacja ta nie pojawiała się ponownie.
Zgadzam się