Aktualizacja 5.1 do Monster Hunter World wprowadza wsparcie dla

Aktualizacja 5.1 do Monster Hunter World wprowadza wsparcie dla monitorów 21:9

W ubiegłym miesiącu Capcom opublikował plan wydawania kolejnych poprawek do Monster Hunter World na PC. Zgodnie z rozpiską, w której wyszczególniono kilka kolejnych patchy mających pojawić się w najbliższym czasie, kolejna aktualizacja miała być wprowadzona już dzisiaj i tak też się stało. Co zostało usprawnione tym razem?

Patch nazwany Title Update 5.1 ucieszy przede wszystkim graczy, którzy na co dzień korzystają z coraz popularniejszych monitorów w formacie 21:9. Najnowsza poprawka wprowadziła bowiem wsparcie dla ultrapanoramicznych monitorów, ale z jednym zastrzeżeniem. Wiele wskazuje na to, że wszelkie przerywniki filmowe w dalszym ciągu są wyświetlane w 16:9, co sprawiło, że na monitorach 21:9 podczas odgrywania cutscenes pojawiają się czarne pasy po prawej i lewej stronie wyświetlacza. Pomimo tego istnieje spora szansa, że gracze, którzy do tej pory nie zakupili gry właśnie ze względu na brak wsparcia dla ultrapanoramicznych ekranów, zrobią to po premierze dzisiejszej łatki.

W Monster Hunter World pojawiła się (w końcu!) opcja „push to talk”, dzięki której korzystanie z czatu głosowego powinno być dla części graczy znacznie przyjemniejsze.

Zmiany dotknęły również opcji graficznej znanej w oryginale jako Vignette Effects. Po zainstalowaniu nowego patcha gracze mają możliwość ustawienia jej na High, Normal lub Off, a nie tak jak wcześniej jedynie na „włącz” lub „wyłącz”.

Monster Hunter World plan wydawania poprawek

źródło: Capcom

Fani oczekiwali również poprawienia całej masy bugów, chociaż w planie Capcomu nie zostały ujęte żadne szczegóły na ten temat. Lista naprawionych elementów pojawiła się dopiero na stronie Monster Hunter World w usłudze Steam.

Płatne rozszerzenie Monster Hunter World: Iceborn, które zostało zapowiedziane w grudniu, będzie miało swoją premierę dopiero jesienią 2019. Znacznie szybciej, bo już 8 lutego do gry zawita (początkowo na konsolach) sam Geralt z Rivii. Przy tej okazji zapoznamy się z nowymi questami, będziemy mieli okazję zdobyć nowe bronie oraz pancerz. Jest na co czekać!

fot. materiały prasowe Capcom

Komentarze czytelników:

Brak komentarzy do artykułu - Twój może być pierwszy!

pomidor

* Wysyłając komentarz, potwierdzasz znajomość regulaminu portalu. Autor komentarza ponosi odpowiedzialność za jego treść, z kolei wydawca portalu zastrzega sobie możliwość moderacji treści i publikacji wyłącznie komentarzy najlepszych merytorycznie.

Ubisoft przekazało pieniądze na odbudowę Notre Dame i udostępnił

Ubisoft przekazało pieniądze na odbudowę Notre Dame i udostępniło Assassin’s Creed: Unity za darmo

Wszyscy zainteresowani powinni przygotować się na pobranie ponad 40GB danych.

Assassin’s Creed: Unity po latach. W końcu grywalny?

Assassin’s Creed: Unity po latach. W końcu grywalny?

Po odbiciu się od nowego pomysłu na kontynuowanie serii, z którą spędziłem setki godzin postanowiłem wrócić do Paryża w Assassin’s Creed: Unity. Czy w 2019 da się i warto w niego zagrać?

Okiem (psycho)fana Dragon Age Początek: dlaczego nie czekam na D

Okiem (psycho)fana Dragon Age Początek: dlaczego nie czekam na Dragon Age 4?

Z każdą kolejną częścią wszystko jest tu o kilka poziomów gorsze: dialogi, interfejs, sterowanie, zadania poboczne, rozwój postaci, system walki, towarzysze.

Gracze poniosą karę za wcześniejsze opuszczenie meczu w Apex Leg

Gracze poniosą karę za wcześniejsze opuszczenie meczu w Apex Legends

Zeszłotygodniowa aktualizacja Apex Legends oznaczona numerem 1.1. spowodowała u niejednego gracza silny stres. Po zalogowaniu się do gry odkryli oni, że ich konta zostały zresetowane.

Sekiro: Shadow Die Twice osiągnął najlepsze wyniki na Steam w ty

Sekiro: Shadow Die Twice osiągnął najlepsze wyniki na Steam w tym roku

W pierwszych 24 godzinach od premiery Sekiro rozeszło się w ilości 100 tys. egzemplarzy, a kilka dni później osiągnęło rekordową ilość grających w nią osób jednocześnie.

Assassin’s Creed Odyssey to najgłupsza gra, z jaką miałem do czy

Assassin’s Creed Odyssey to najgłupsza gra, z jaką miałem do czynienia w ostatnich latach

Z grą spędziłem jakieś kilkanaście godzin i dłużej nie dałem już rady. Jest ona bowiem w moim odczuciu wyjątkowo… głupia.

Na ile godzin wystarczy Anthem

Na ile godzin wystarczy Anthem?

Według pierwszych recenzji niemały procent czasu potrzebnego na ukończenie historii stanowią… ekrany ładowania, podczas których zdążycie zaparzyć sobie herbatę.

Polub nas na Facebooku'u
W celu ułatwienia korzystania z serwisu, strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies, korzystając z opcji swojej przeglądarki internetowej. Kliknij zgadzam się, aby informacja ta nie pojawiała się ponownie.
Zgadzam się