Apex Legends oglądane na Twitchu chętniej niż Fortnite!

Apex Legends oglądane na Twitchu chętniej niż Fortnite!

Apex Legends wzięło się znikąd i już po kilku dniach od swojej premiery stało się poważnym konkurentem do zepchnięcia z tronu dotychczasowego króla battle royal, czyli Fortnite.

Huczne zapowiedzi, hype nakręcany od miesięcy, liczne teasery, trailery i gameplaye. Apex Legends nie mógł liczyć na nic z tej listy. Machina marketingowa ruszyła tak naprawdę w dniu premiery gotowej produkcji, który był jednocześnie dniem pojawienia się pierwszej zapowiedzi. Niecodzienny krok, jak na Electronic Arts zdał się przynieść oczekiwany skutek.

Zaciekawienie graczy zogniskowało się w jednym momencie, co było możliwe dzięki zrezygnowaniu z wielomiesięcznego karmienia nas strzępami informacji i nowymi screenshotami. Nowość już w ciągu trzech dni zdołała przyciągnąć 10 milionów graczy spragnionych czegoś nowego w gatunku gier battle royale. Najtrudniejsze jednak jest jeszcze przed twórcami. Zapewne coraz więcej osób będzie dowiadywać się o istnieniu Apex Legends i zdecyduje się na sprawdzenie najnowszej produkcji Respawn Entertainment, ale prawdziwym wyzwaniem będzie utrzymanie ich przy grze.

Na razie się to udaje, ale mówimy tu zaledwie o kilku dniach, które upłynęły od debiutu (premiera odbyła się 4 lutego). Od tego czasu Apex Legends pozostaje na pozycji lidera wśród najpopularniejszych gier na platformie streamingowet Twitch. Battle royal w świecie Titanfall przez tydzień od premiery oglądało średnio 183 tysiące osób w jednym czasie. W tym samym czasie Fortnite budził znacznie mniejsze zainteresowanie – średnio 116 tysięcy widzów. W szczytowym momencie widownia Apex Legends wyniosła blisko pół miliona osób!

Szansą na utrzymanie graczy wzrosną wraz z intensywnym rozwojem nowego battle royal. Obecnie można bawić się jedynie w trybie drużynowym (zespół składa się z 3 graczy). W przyszłości zapewne pojawi się tryb solo.

Apex Legends jest dostępne do pobrania za darmo na trzech głównych platformach – PC, PS4 i Xbox One.

fot. ea.com/pl-pl/games/apex-legends/media

Komentarze czytelników:

Brak komentarzy do artykułu - Twój może być pierwszy!

pomidor

* Wysyłając komentarz, potwierdzasz znajomość regulaminu portalu. Autor komentarza ponosi odpowiedzialność za jego treść, z kolei wydawca portalu zastrzega sobie możliwość moderacji treści i publikacji wyłącznie komentarzy najlepszych merytorycznie.

Gry, które w dniu swojej premiery były niegrywalne – część trzec

Gry, które w dniu swojej premiery były niegrywalne – część trzecia

Trzecia i ostatnia część cyklu o zabugowanych grach traktuje o 6 produkcjach, które w dniu swojej premiery pozostawiały sporo do życzenia. Są to: APB, Final Fantasy 14, Battlefield 4, Dead Island, ArchAge i EVE Online: Trinity.

Darmowe The End is Nigh i Azbu już w Epic Games Store. Co za tyd

Darmowe The End is Nigh i Azbu już w Epic Games Store. Co za tydzień?

W Epic Games Store pojawiły się kolejne darmowe gry do pobrania. Tym razem są to platformówka The End is Nigh i relaksujące Azbu. Wiemy, co zostanie udostępnione za tydzień.

Kalibracja monitora – dlaczego producenci nie przeprowadzają jej

Kalibracja monitora – dlaczego producenci nie przeprowadzają jej sami?

Fabryczne ustawienia obrazu (kolorów) w monitorze rzadko spełniają oczekiwania użytkownika. Konieczna staje się kalibracja. Dlaczego producenci nie przeprowadzają jej na etapie produkcji?

W pierwsze Diablo można zagrać w przeglądarce internetowej

W pierwsze Diablo można zagrać w przeglądarce internetowej

Diablo 1 pojawiło się na kolejnej „platformie”. Hack'n'slash dostępny od teraz również przez przeglądarkę został oparty o kod źródłowy odtworzony na podstawie oryginalnej gry Blizzarda.

Gry, które w dniu swojej premiery były niegrywalne – część druga

Gry, które w dniu swojej premiery były niegrywalne – część druga

W historii elektronicznej rozrywki nie brakuje gier, które w dniu swojej premiery były niegrywalnymi gniotami. Czasami problemy potrafiły utrudniać lub wręcz uniemożliwiać rozgrywkę przez wiele miesięcy.

The Division 2 to najlepiej sprzedająca się gra (do tej pory) w

The Division 2 to najlepiej sprzedająca się gra (do tej pory) w 2019 roku

The Division 2 zaliczyło marny start, ale z czasem stało się najlepiej sprzedającą się grą w 2019 roku. Produkcja Ubisoftu znalazła wielu odbiorców wśród pecetowców.

Promocje na gry w sklepie GOG. Obniżki cen na wyprzedaży sięgają

Promocje na gry w sklepie GOG. Obniżki cen na wyprzedaży sięgają 90%

W sklepie GOG pojawiły się promocje na amerykańskie i kanadyjskie gry. Obniżki cen sięgają nawet 90%! Oferta promocyjna obowiązuje do 8 lipca. Wyprzedaż obejmuje blisko 400 produkcji.

Polub nas na Facebooku'u
W celu ułatwienia korzystania z serwisu, strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies, korzystając z opcji swojej przeglądarki internetowej. Kliknij zgadzam się, aby informacja ta nie pojawiała się ponownie.
Zgadzam się