Apex Legends oglądane na Twitchu chętniej niż Fortnite!
Apex Legends wzięło się znikąd i już po kilku dniach od swojej premiery stało się poważnym konkurentem do zepchnięcia z tronu dotychczasowego króla battle royal, czyli Fortnite.
Huczne zapowiedzi, hype nakręcany od miesięcy, liczne teasery, trailery i gameplaye. Apex Legends nie mógł liczyć na nic z tej listy. Machina marketingowa ruszyła tak naprawdę w dniu premiery gotowej produkcji, który był jednocześnie dniem pojawienia się pierwszej zapowiedzi. Niecodzienny krok, jak na Electronic Arts zdał się przynieść oczekiwany skutek.
Zaciekawienie graczy zogniskowało się w jednym momencie, co było możliwe dzięki zrezygnowaniu z wielomiesięcznego karmienia nas strzępami informacji i nowymi screenshotami. Nowość już w ciągu trzech dni zdołała przyciągnąć 10 milionów graczy spragnionych czegoś nowego w gatunku gier battle royale. Najtrudniejsze jednak jest jeszcze przed twórcami. Zapewne coraz więcej osób będzie dowiadywać się o istnieniu Apex Legends i zdecyduje się na sprawdzenie najnowszej produkcji Respawn Entertainment, ale prawdziwym wyzwaniem będzie utrzymanie ich przy grze.
Na razie się to udaje, ale mówimy tu zaledwie o kilku dniach, które upłynęły od debiutu (premiera odbyła się 4 lutego). Od tego czasu Apex Legends pozostaje na pozycji lidera wśród najpopularniejszych gier na platformie streamingowet Twitch. Battle royal w świecie Titanfall przez tydzień od premiery oglądało średnio 183 tysiące osób w jednym czasie. W tym samym czasie Fortnite budził znacznie mniejsze zainteresowanie – średnio 116 tysięcy widzów. W szczytowym momencie widownia Apex Legends wyniosła blisko pół miliona osób!
Szansą na utrzymanie graczy wzrosną wraz z intensywnym rozwojem nowego battle royal. Obecnie można bawić się jedynie w trybie drużynowym (zespół składa się z 3 graczy). W przyszłości zapewne pojawi się tryb solo.
Apex Legends jest dostępne do pobrania za darmo na trzech głównych platformach – PC, PS4 i Xbox One.
Brak komentarzy do artykułu - Twój może być pierwszy!