Każdy quest w Cyberpunku 2077 będzie stworzony ręcznie
Osoba odpowiedzialna za zadania w grze Cyberpunk 2077 zapewnia, że w produkcji nie spotkamy się z proceduralnie generowanymi questami. Tytuł będzie się pod tym kątem różnić od innych RPG-ów z dużym, otwartym światem takich jak Skyrim i Fallout 4. Innymi przykładami gier, w których pojawiają się tego typu eventy są Diablo i The Division. Dlaczego zrezygnowano z nich w nadchodzącej produkcji CD Projekt Red?
Na pytanie odpowiada sam koordynator odpowiadający w studiu za design zadań. Philipp Weber zapewnia, że każdy quest w Cyberpunk 2077 będzie od początku do końca zaprojektowany i wdrożony ręcznie. „Jakość jest dla nas znacznie ważniejsza niż ilość. Nie moglibyśmy dostarczyć odpowiedniego poziomu jakościowego questów posługując się modułami, które wystarczy zmontować na różne sposoby, aby stworzyć losowe zadania. W CD Projekt Red chcemy, aby gracze zawsze mieli zajęci, ale pragniemy dać im do wykonania coś, co jest warte ich czasu” – przedstawia podstawowe założenia dewelopera.
Pracownik studia jednocześnie zapewnił, że pomimo tego, iż wszystkie zadania zostaną w grze stworzone ręcznie, Cyberpunk 2077 nadal będzie dużą produkcją. „Od początku planowania wiedzieliśmy, że chcemy stworzyć dużą grę RPG z otwartym światem. W związku z tym zadań, pomimo tego, że są ręcznie projektowane od A do Z, nie zabraknie i gracze będą mogli spędzić w grze wiele godzin na ich wykonywaniu” – uspokaja Weber.
Podczas wywiadu, w ramach którego Weber odpowiadał na pytania postawione przez użytkowników forum CD Projekt Red, poznaliśmy kilka innych wartych wspomnienia ciekawostek. Dowiedzieliśmy się, że zadania poboczne będą zróżnicowane pod względem długości i niektóre z nich będą bardziej rozbudowane niż misje fabularne. Osoby grające wcześniej we Wiedźmina 3 doskonale wiedzą, o czym mowa. To zresztą nie koniec nawiązań do drugiej, wielkiej marki studia. W Cyberpunk 2077 pojawią się również misje zwane Street Stories (Uliczne Historie w polskiej wersji językowej?). Weber widzi w nich sporo podobieństw do zleceń łowieckich na potwory, które otrzymywał Geralt w trzeciej odsłonie Wiedźmina.

Cyberpunk 2077 na E3: data premiery, kolekcjonerka, cena i nowy trailer
Cyberpunk 2077 miał swoją prezentację na E3 2019. Wśród nowych informacji znalazły się data premiery, zawartość edycji pudełkowych, cena zamówień przedpremierowych i skład kolekcjonerki. Pokazano także kolejny trailer.„Są to misje, które V dostaje od naprawiaczy, takich jak Dexter DeShawn. Wykonywanie tego typu zadań przyczynia się do zwiększenia wiarygodności V na ulicy, co przekłada się na coraz lepszą reputację bohatera” – tłumaczy Weber. „Zadania te są bardzo zróżnicowane. Wpływa na to także przyjęcie przez graczy różnych stylów prowadzenia rozgrywki. Często istnieje wiele kreatywnych sposobów na spełnienie wymaganych celów” – dodaje.
„Street Stories są projektowane i wdrażane przez wewnętrzny zespół Open World Team. Jako projektant questów nie mogę doczekać się, aby samemu zapoznać się z tymi misjami, ponieważ nie znam ich tak dobrze, jak innych zadań w grze. Moje doświadczenie będzie więc zbliżone do tego, które będzie miał gracz po raz pierwszy wykonując tego typu questy” – ekscytuje się Weber.
Brak komentarzy do artykułu - Twój może być pierwszy!